VI KAN BISTÅ MED IMPLEMENTERING AV DRIFTKRITISKE FAGSYSTEMER
Riktige fagsystemer tilpasset din virksomhet gir bedriften din kontroll på driftkritiske oppaver og sørger for god flyt og effektivitet.
Advanz kan bistå med implementering av flere annerkjente forretningssystemer og tilpasser disse i henhold til måten dere jobber på.
Vi kan blandt annet bistå med implementering av
- CRM-systemer (kunderelasjonshåndtering) som kan håndtere salgsprosesser, avtaleinngåelse, ordrehåndtering og mye mer!
- Kundeservicesystemer
- Logistikk og lager
Alle systemer vi leverer kan såklart integreres mot andre systemer bedriften din benytter slik at du får oversikten du trenger på en og samme plass.
Fordeler med industriell IoT
- Oppnå større smidighet i virksomheten ved å bruke sanntidsanalyse
- Forbedre lagerstyring
- Kutt kostnader med stedssporing og effektiv driftsplanlegging
- Redusert nedetid og reparasjonskostnader via prediktivt vedlikehold
Advanz-IoT kan bistå med:
- Velge, tilpasse og evt. montere sensor/instrumentering
- Etablere og drifte kommunikasjonsløsning (LoRA / NB-IoT)
- Integrasjoner mot eksisterende utstyr og applikasjoner
- Tilpasninger og evt. skreddersydde app’er
- Levere data på ønsket format/form til sluttkunder (API)
- Bistå med dataanalyse or presentasjon
- Drifts- og servicetjenesterProsjektledelse fra A til Å
Viste du at det forventes opp mot 30 Milliarder tilkoblede IoT enheter i verden innen 2025?
Sørg for at bedriften din har riktige systemer på plass for å kunne yte best.
Et godt CRM-system skal kunne gi deg et komplett bilde av kunden i dag, forutse veien videre og mest mulig effektivt gi deg verktøy for å kunne følge opp kunden tettere. Vi lever i en dynamisk hverdag hvor kunden setter høyere krav enn noensinne. Sørg for at du har riktige systemer på plass til å kunne håndtere dine interne kundeprosesser raskt og effektivt og med god oversikt.
Advanz har spesiealisert seg på Salesforce og kan bistå med implementering i henhold til din bransje og spesifikke krav. Vi kan blandt annet bistå med:
- Salgsprosesser
- Automatisk avtaleinngåelse
- Ordrehåndtering
- Integrasjoner (regnskap, markedsføring m.m)
Kundeservice er en ressurskrevende funksjon for mange bedrifter, samtidig som at kundene krever gode svar raskt. Heldigvis finnes det mange gode verktøy for å både effektivisere og supplementere de som sitter på førstelinjen! Advanz kan bistå med å finne riktige løsninger for din bedrift. Enten du driver en liten bedrift med få henvendelser eller en stor bedrift med høyt volum så finnes det gode løsinger for deg. Vi kan sette opp:
- Ticket-håndtering
- Automasjon/ self-service løsninger
- Chat/ chatbot
- Kundeservice gjennom flere kanaler
Har bedriften din voksesmerter og behov for bedre kontroll på logistikk og lager? Se ikke lengre, Advanz har løsningene som gir deg kontroll igjen. Gjennom vårt sammarbeid med Adminpanel og Profrakt kan vi tilby og implementere Norges kanskje beste logistikkløsning med mulighet for skyprint, tredjepartslager (3PL), lager og logistikksystem (WMS) og fortolling. Vi kan tilby:
- Komplett logistikkløsning
- Gunstig fraktavtale
- Integrasjon mot nettbutikk, regnskap eller andre systemer
La oss sette i gang med en strategifase
Det er slik våre beste prosjekter starter.